Lunch

Sitte på el jobbo.
Lunch. Jag snikar inte ifrån (om ni undrade). Jag är helt och hållet laglig i den frågan.=)


Har ej berättat att jag har gått upp i tid. Jobbar numera enbart luncher. Så jag börjar 9.30 var dag. och två dagar slutar jag ett (jobbar då tre timmar) och tre dagar jobbar jag till två (fyra timmar). Så man kan säga att jag jobbar halvtid numera. Helt galet. 50%.

Denna höjning har faktiskt inte kännts lika mycke. Inte när jag vart här. Men sen när jag komme hem och lugnar ner mig smyger tröttheten på. Men de bli väl bättre me de oxå så småningom.


Senare ska vi (jag å mamman) på kalas. Kusinsambon fyller år. Så de bli tårta för hela slanten.

 





Kommentarer
Anna

Är så stolt och glad för din skull gumman! Tänk så långt du kommit redan <3

POSTAT 2011-02-18 KLOCKAN 10:47:44
BLOGG: http://yvanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback