Arbetsorientering

Hej och hå!


Jag har blivit helt galen av alla recept ur min brödbok. Igår kväll fick jag för mig att pröva baguette-receptet.
Så jag satte degen igår kväll (eftersom att de ka jäsa länge, 8-10 timmar) och bakade ut den i more. Lite bräda på toppen. Men de gjorde absolut ingenting. Kan ha haft ugnen lite för varm.


Idag har jag jobbat lunch passet. Likaså imorgon. Bytt bajblöjor så jag kännt mig skitig. Hihi. Den dan jag får barn ska jag skaffa mig en blöjbytar-robot. Bajblöjor luktar satan.


Min kontakt från Minerva ringde idag. Nu när jag har fått praktiken beviljad så har jag nu kommit till "mellanläget" kan man säga. De heter arbetsorienteringen. Vilket inebär bara en massa pappersarbete för min kontakt. Hon ska skriva som en sammanfattning och lite om mig. Bara massa onädigt enligt mig. Men de e sånt man måste gå igenom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback