Våfflor me glass.

Hej hopp mina vänner!

Kaffekoppen den ligger kvar i vasen. Antagligen har ingen orkat lyfta ett finger för denna kaffekopp. Trots detta så kom faktiskt min syster hem igår. Bara jag fick veta om de. Känner mig hedrad. Och lite roligt att få lura min mamma och min pappa "upp i de blå skåpet". Ingenting anade dom. Inte bara lite roligt. Mega super roligt. Hihihi.



Så idag har vi vart ut på IKEA en svängiläng. Skulle fika en vanlig fika men så va de ju fullt överallt. Inte roligt. då blev vi lite suris och for hemåt igen. Och nu så sitter jag här och bloggar om allt detta och väntar på att våfflorna ska bli gräddade. De va ju faktiskt våffeldagen igår.

Våfflor me glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback